torsdag 31 juli 2008

Spår

Sitter nöjd i soffan med en hund trött som ligger helt raklång på golvet. Det är harmoni i rummet och jag hör åskan på riktigt långt håll. Kansas reagerar inte ens. Igår började vi viltspårskurs och det var superkul. Jag blev riktigt sugen på att köra vidare och jag tror och hoppas Kansas känner likadant. Jag lade mitt första spår själv i dag och det gick riktigt bra! Han hittade älgklöven nästan direkt och med bara ett litet steg från spåret.

Tänker tillbaka på helgen och energin som jag fick av mina vänner och av konserten. Och ni skånevänner, ni vet hur mycket ni betyder för mig.

Jörgen och Gabriella var urgulliga som lät mig bo där. Sen fick jag pricka av en sak på min lista med saker jag gärna vill göra innan jag dör, skjuta pistol. Tack för det Jörgen. Det var en riktigt kick trots att jag av mina gamla vänner som brukar kalla mig för skallran säkert förstår att det var en utmaning, haha.



Nu ska jag vila och ladda inför ett härligt kvällspass och surfa efter resor till Alicante.

Selemat pagi!

2 kommentarer:

Ronja sa...

Vad kul att det går bra för er! Jag la ett spår tidigare idag, får se om det har "regnat bort" nu *haha*. Vi ska ut och spåra snart... Shakira var SÅ exhalterad när jag tog fram klöven och tyckte att blodet luktade jättegott! =S

Erika sa...

Jäklar vad kul det där såg ut! Det vill jag testa!! Ska sätta upp det på min to-do-list:) Surfa på du, jag väntar med öppna armar på dig vännen! Kramar