torsdag 17 juli 2008

Tävlingsinbjudan


Nu har jag fått en tävlingsinbjudan av http://www.facebook.com/share_redirect.php?h=f60349b9300942f46179af8a178773ac&url=http%3A%2F%2Fwww.wbffshows.com&sid=19002335975 och det är nu tredje gången inom loppet av två månader från USA. Det känns som ett tecken. Jag är ju dessutom väldigt sugen på att tävla just där. Det är bara synd att min sponsor har gått i konken, men jag hoppas jag lösa det på andra sätt. Hade ju varit sååååå kul! Men som det ser ut nu så blir det längre fram och en ifbb tävling.


I måndags så ringde jag Klaudia Larson efter jobbet. Bara för att kolla läget. Hon åker ju snart till USA för att tävla i Florida och Dallas. Samtalet slutade med att jag körde henne till Gävle för en kiropraktikerbehandling hos Per Juhl. När hon kom till mig höll jag nästan på få en chock, herregud vilken form!!! Det var skönt att få hjälpa henne tillbaka för en gångs skull. Hon har alltid varit ett stöd för mig sen min comeback 2005. Senast åkte hon ner med mig till Nordiska mästerskapen och hjälpte mig till en oförglömlig seger. Tack min vän och jag hoppas du kvalificerar dig till Olympia för då åker jag minsann dit!



8 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Gud va roligt Evalinda! Skulle va skitkul att få se dig tävla igen =) Hoppas att allt löser sig!

Stor kram!

Erika sa...

Det är klart som korvspad att du SKA stå på Scenen igen! Så är det bara.. Får dra dig upp på ff annars hehe.Ser fram emot dig på scenen igen:) Kramar i massor

Ronja sa...

Oj, finns det ingen kiropraktor på närmare håll? Fast det är klart, det är ju skillnad på kiropraktor och kiropraktor... Och vill man ha det bästa får man kanske offra sig för att åka en bit.

Hoppas att det blev bra?!

Klart du ska tävla igen, det röstar jag för iaf! ;o)

Evalinda sa...

Lina, du är så gullig du! Tack snälla. Dig vet jag att jag får se igen iaf. Kram Evalinda

Evalinda sa...

Erika, jag kommer sakna dig så. Men jag kommer ner till Spanien och tränar och njuter av den härliga solen. Puss

Evalinda sa...

Fighterbabe, är man proffs så måste man hanteras av proffs ;o) Dom är ju det båda två!

Ronja sa...

Jag utmanar dig! Reglerna finns i min blogg! =) http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.3496393

Sara Broms sa...

hej snygging!! Jag hoppas att allt löser sej till de bästa! de vore så kul att få se dej på scenen=) KRAMAR Sara