tisdag 1 juli 2008

Underbar dag med ett härlig benpass som avslut



Den här bikinin ska min kära adept bära på Lucia body fitness 2008...Ska försöka få en bild på henne vid tillfälle med den på. Annars får ni allt ge er till tåls.

Idag har varit en härlig dag med en lång skogspromenad blandat med löpning med Kansas efter en riktigt bra dag på Manpower. Sen kunde vi äntligen ta oss ett dopp jag och min vovve. Han har tom börjat gilla att bada och det är inte helt fel eftersom jag älskar det.

Jag och Jonas, min sambo, åkte för att äta sushi i Borlänge men dom hade slut på råvaror! Grymt besvikna åkte vi vidare till ett thaiställe som serverar dom allra bästa thairätterna som jag smakat. Tilläggas ska väl också att jag varit i Thailand och inte ens där har jag smakat i klass med där.

Har precis kommit hem från ett benpass på lugnet. Ett riktigt härligt pass och jag börjar redan känna träningsvärken. Motivationen kommer och går när man har tränat så här länge. Det viktigaste är att man då tänker på varför man tränar och då håller man i gång träningen trots att motivationen går lite upp och ner. Tillåt dig ibland att träna på ett annorlunda sätt och glöm inte att njuta av livet och ha roligt också!

7 kommentarer:

Ronja sa...

Kan inte du redovisa dina pass med vikter/reps? *nyfiken* Jag körde också ben idag... =) (alldeles intill sushi-resturangen)

fitnesselinor sa...

Hej gumman!!

Tänkte höra med dig vd det skulle kosta att ha dig som Coach?, det jag skulle behöva hjälp med är lite feedback med kostschema (är redan kostrådgivare men kan behöva lite ögon utifrån), att liksom få igång motorn igen om mdet skulle stanna upp. Ev lite förberedelser också.
Jag finns på min blogg
www.metrobloggen.se/fitnesselinor

kram på dig

Anna sa...

Hej!

Såg att du hade mailat till mig:-) Jag svarade på det mailet som du hade skickat men jag vet inte riktigt om det kom fram. Hur som helst gjorde det inte det vore jag väldigt tacksam om du kunde höra av dig igen. Naturligtvis förstår jag om du inte har tid att ta dig ann ytterligare en person.

Mvh Anna

Erika sa...

Åhhh! Den är så fiiiin! Vill gå klädd i den dygnet runt:P

Ronja sa...

Hej!

Jag mailade dig, men det var tydligen en gammal mailadress och jag har inte din nya.... Så du får gärna kika på gamla mailen ;o)

Anonym sa...

Erika kommer bli supersnygg i den där!

Evalinda sa...

Fighterbabe: Vi får se, kanske kan skriva en liten del från träningsdagboken.
Fitnesselinor: När hade du tänkt dig tävla?
Anna: Självklart så hör jag av mig igen. Skulle gärna hjälpa alla, men känner att det blir orättvist mot personen som jag hjälper.
Missenya: Yes I know ;o)