måndag 14 juli 2008

Stockholm


Katta, Grete och Anna på Kattas balkong. Vi hade en riktigt härlig tjejkväll i torsdags i Stockholm. min barndomskompis Cicci var också med. Det var evigheter sen vi träffades och vi hade så roligt! Tack Cicci för att du stannade i Stockholm så vi hann träffas. Och till dig Kats som alltid har din dörr öppen för mig.


Vi åt på Vapiano som är ett nyöppnat Italienskt ställe med supergod mat och fräsch inredning. För er som gillar italiensk så kan jag rekommendera Sturegatan 12 i Stockholm.



På lördag så gick vi hela Falugänget på Gröna lund och var turister på riktigt.

En av mina favoritband spelade, TAKIDA. Örongodis!

Måndag och tillbaka till jobbet och verkligheten. På somrarna brukar det vara lugnt och stilla men inte på Manpower. Vi har riktigt mycket att göra och det här med sommarstädningen verkar få vänta lite på sig.

Har börjat äta lite bättre idag och det behövs för vågen står på... och jag känner att kläderna spänner lite här och var. Normalt sett brukar jag inte behöva tänka på vad jag äter men vill heller inte behöva köpa en ny garderob, inte för att jag inte gillar att shoppa...

Dagens träning blev Axlar, mage och baksida ben. Laterala axelsvängar, drag till hakan, rear delt med hantlar och i cabeln, hantelpressar, bencurl 10 set och 6 set mage. Sen tillbaka till jobbet.

Nu ska jag ut på långpromenad med min älskade hund och avslutningsvis en söt film.

3 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Han är så fin!!! Vilken going :o)

Erika sa...

Hehe shopping som är så tråkigt:P Kan "offra" mig för en shoppingtur,så blir det mindre trist att spenera pengar på en massa snygga kläder;) Ses i em! Kram

Ronja sa...

Haha, vad söt! Klart han inte é nån kamphund! Han är väl ungefär lika som han ser ut? =P

Fick du mitt mail förresten, som kom din till din gamla mail?