måndag 21 juli 2008

Bakom skuggan finns solen.



Efter en ganska deprimerande helg så börjar jag flyta igen. Det började att min vän och tjejen jag hjälper flyttade till Spanien. Hon är ju även en inspirationskälla för mig. Att vara nyförälskad i vår "sport" smittar av sig även på veteraner som mig. Sen blir jag rätt påverkad av vädret även om det absolut inte är något jag kan påverka överhuvudtaget. Sen kom solskenet...
Jag fick en hel låda smink och nagellack från http://www.claudia.se/ och jippeee vad bra det var!

Trindnagellacket är toppen för naglar som vägrar bli långa utan att först dela på sig 1000 gånger. Kan rekommenderas. Jag har aldrig använt lösnaglar och kommer aldrig behöva det heller så länge som Trind tillverkas.

Sen fick jag i söndags en bild av en barndomsvän som håller på att flytta. Hon hade ritat en teckning i trean som hon hittade nu när hon skulle flytta. Hon tyckte det hela var lite kul eftersom jag blev nordisk mästarinna i höstas. Tack kattis, härliga minnen! Kanske ska nämnas att vi är lika gamla...
Trots att jag har gått upp några kilon så gör jag fortfarande 11 chins på gymet med brett grepp.
Må så gott!!!







4 kommentarer:

Ronja sa...

Jepp, jepp, TRIND ÄR bra! Iaf om man vill ha långa naglar. Men däremot är långa naglar opraktiskt när man ska träna vovve och vara ute i skogen och härja... Naglarna växer dessutom snabbare med trind (tycker jag). Synd att det inte finns samma sak för muskler, så de växer snabbare *haha* Eller ja, då menar jag inte doping. Jag menar nåt lika enkelt och ofarligt som trind, som man bara stryker på liksom... =)

Lina Sirén sa...

Jag har också fastnat för trind nyligen! Verkligen helt grymt! Har aldrig haft så fina och starka naglar innan =)

Ha en fin dag sötis!
Stor kram

Erika sa...

Hej Vännen! Nu har jag äntligen fått internet hemma så nu kan vi hålla kontakten bättre! Längtar efter dig redan. Det är mkt mkt roligare att träna med dig..Ska bli så kul när du kommer hit! Många soliga kramar från Torrevieja!

Lina Sirén sa...

Hoppas du har det bra i det fina sommarvädret tjejen!
Du får gärna maila mig dina hemliga tips ;o)
linajohansson23@hotmail.com
KRAM!