lördag 5 juli 2008

Njuter av sommaren


Har badat varenda dag i veckan och bara njutit av hur härligt det är med svensk sommar. Inte riktigt som bilden här som är tagen i julas från Venezuela och Los Roques. Bland de vackraste platserna som jag har sett.
Har tränat rätt så bra den här veckan och tänkte mig till gymet för att köra lite armar och mage i dag. Armar kör jag bara ibland. Som BF tjej så är inte armarna i fokus så mycket och jag tränade dom väldigt mycket förr i tiden så dom behöver bara lite underhåll.
Typ som när man servar en bil ;o)
Men det är bland det roligaste att träna.
Igår fick jag min sänkningssats till motorcykeln. Nu slipper jag leka balettdansös med 200 kg mellan benen och vara på min vakt vid varje rödljus. Värst är det när det blir spår i vägen och man hamnar där det är som högst. Inte så kul att känna att man inte har markkontakt.
Men det finns fördelar med att vara kort också, så ni korta tjejer misströsta inte!
Fördelarna är att vi kan krypa ihop och sova skönt nästan överallt. Flygresor i charterplan är bra mycket skönare för oss. För att inte tala om att åka bak i en sportbil.
Ha det bäst och glöm inte att njuta av livet.

3 kommentarer:

Ronja sa...

"Men det finns fördelar med att vara kort också
Fördelarna är att vi kan krypa ihop och sova skönt nästan överallt."

Hahah! Det låter som om du vore en katt! DE har en tendens till att kunna krypa ihop och sova skönt var som helst. =P

Anna sa...

Hej!

Tänkte bara kolla med dig om du har fått mitt mail. Jag upptäckte nämligen att jag har fått ett mail angående att det som jag skickade till dig ej kommit fram.

Mvh Anna

Evalinda sa...

Fighterbabe, fördelarna finns. Det gäller att tänka positiv.
Anna, jag har fått ditt mail och funderar hur vi skulle kunna lösa det.