torsdag 7 augusti 2008

Tuffare tider




Så har Kansas kommit in den psykiska könsmognaden. Från att ha varit en tillmötesgående fin unghund så har han blivit lite mer "sur gubbe" typen. Vill inte längre bli hunsad med! Jag hade nästan glömt bort hur jobbig han var förra gången. Vi som ska på utställning i helgen. Men jag får avgöra det på dagsformen på söndag tror jag...annars blir det ingen utställning. Det känns ju inte kul om han skulle morra på domaren. Men jag hoppas verkligen att vi kan åka så vi får träffa Gibson och Eva också!


Kansas har fått två nya vänner/bästisar, Hampus och Dexter (valpen på 9 veckor) Den är helt underbart söt och vi tänker tillbaka på den mysiga och underbara, men jobbiga valptiden och blir lite avundsjuka. Dexter är en tuffing och busar på med Kansas utan problem.





I går efter spårkursen så blev det ett axel och baksida benpass på ett helt tomt gym. Rätt skönt för då kan man skrika och leva om precis som man vill. Körde 12 set axlar, 3 olika övningar och 12 set baksida ben. Riktigt bra pass och idag har jag en träningsvärk som heter duga, speciellt i baksida ben.
Tjo, snart är det dags för beställning till Better Bodies. www.betterbodies.se
Dom lanserar den nya kollektionen i dagarna och sista helgen i augusti så ska jag upp till min gamla hemstad Umeå för att jobba på budofitness butiken där för better bodies. Ska bli jätte kul.
Ha det bäst!

4 kommentarer:

Ronja sa...

Han växer upp han också! Han är ju jätteduktig på att spåra! =) Klart att du ska ställa ut honom på söndag! Jag håller tummarna för er! Jag la ut några bilder från kursen i min blogg...

Danne sa...

Tjena.
Har tjuvfluktat på din blogg lite sporadiskt men såg att du skrev att du är från Umeå så blev lite nyfiken. Lägen sedan du flyttade eller? Surt att de fåtalet tjejjer som gillar att träna verkar ha en benägenhet att flytta härifrån :)

/Danne

Evalinda sa...

Fighterbabe, såklart han gör. Men RR blir vuxna sent.
Danne, Egentligen är jag inte från Umeå utan från inlandet, men som du vet är Umeå fullt med folk från inlandet. Jag flyttade från Umeå 1991. Tack för att du tittar förbi ibland.

Danne sa...

Ahh ok.
Gick bra o jobba med Jocke o co då? :)