fredag 29 augusti 2008

Spanien, hundar och golds gym


Kom hem i natt från en härligt avkopplande semester i Spanien hos Erika.

Vi hann med två pass där nere på golds gym, hämtade en valp på ett "hundstall" och jag skrev Erikas dietschema.

Alldeles snart ska jag åka till Umeå för att jobba för better bodies på budo fitness. Deras nya kollektion är helt +3%¤#2 " underbart snygg. Har fått massor av komplimanger från människor som jag inte känner som undrar vad det är för märke på byxorna.

Finns att köpa på Budo fitness eller http://www.betterbodies.se/

3 kommentarer:

Ronja sa...

Spanien låter ju inte helt fel... Soligt och skönt. Lät som en rolig vecka, men du missade ju hundkursen här hemma...

Så du drar norrut imorrn du, själv drar jag söderut och tävlar med Shakira... =)

Jossan sa...

VÄLKOMMEN UPP TILL NORRLAND eller ska jag säga..välkommen hem=D Nästan i allafall, hi hi.

Flyg försiktigt.

Mvh Jossan

Anonym sa...

Vad synd att jag missade dig. Det var så dåligt väder så vi gick aldrig ut...

Kram Anna