måndag 1 september 2008

Better Bodies och Budo fitness i Umeå

Torsdagnatt hemma från Spanien. Fredagmorgon dags för mig och Kansas att åka till Umeå för att vara med i Budo fitness butiken för Better Bodies. Somliga säger, att du bara orkar flänga så som du gör. Men ärligt talat så älskar jag när det händer saker och speciellt när jag får åka hemåt.

Vilken trevlig butik dessutom. Ägarna Jossan och Jocke var super trevliga och Erika som snart ska tävla är en härlig tjej. Kan varmt rekommendera den butiken om ni bor i Umeå trakten och behöver köpa något som har med träning att göra.











4 kommentarer:

Ronja sa...

Tänkte precis fråga om du tog på dig tävlingsfärg för att jobba på BB-fitnessday, men så kom jag på att du förmodligen fick lite färg i Spanien...

Anonym sa...

Hej!
Måste bara säga att det var jätte trevligt att få tillfälle att träffa dig, och inte minst Kansas!! Det är ju inte allt för ofta man träffar trevliga mäniskor med samma intressen som en själv.

MVH Johan

PS.
Har du vägarna förbi Umeå och behöver en vickarierande husse, eller personlig tränare till Kansas så ställer jag gärna upp!!

Jossan sa...

Hej tjejen.

Super kul att träffa dig, du har en härlig peronlighet och är en super go tjej. Tack för att du kom upp till vår lilla butik och förgyllde vår dag. Du är välkommen när som helst igen, lovar...trots att vi satt och surrade där bak och blev utkörda av min andre hälft;) hi hi.
Hoppas du är nöjd med klockan.

Ta nu hand om dig och ha en underbar dag.
Stor kram Jossan

Anonym sa...

Jätte trevligt att du kunde och tog dig tid att komma och hälsa på i lilla Umeå!
Kan inte annat än hålla med om det Jossan skrev i tidigare kommentar...

Ha en superkväll nu!
Kram