måndag 18 augusti 2008

Måndagar är moondays!!!

Egentligen så gillar jag inte alls måndagar, det är den minst bra dagen på hela veckan enligt mitt tycke. Men jag jobbar med att försöka gilla måndagar lite mer och bara därför så körde jag ben idag!
Frontböj fritt 60kg 8 reps, 60 kg 7 reps, 50 kg 10 reps, 50 kg 9 reps
Utfall 65 kg 12 reps, 65 kg 10 reps, 55 kg 12 reps, 55 kg 10 reps
Benspark 70 kg 10 reps, 70 kg 8 reps, 2 st droppset med start på 80 kg och sen gick jag ner till 50 kg.
Bencurl 5 set på 40kg
Avslutningsvis 3 set raka marklyft

I kväll har jag dessutom gått en riktig powerwalk i skogen. Sen har jag och Kansas kört viltspår. Det är så faschinerande att se hur duktiga dom är med sin nos och luktsinne.

Helgen har varit underbar hos Katta i Stockholm. Hon är en riktig glädjespridare och har en humor som inte går av för hackor. Thanks darling för att du finns och är min vän.

Ha en riktigt skön vecka!

3 kommentarer:

Erika sa...

Lät som ett smart drag att lägga ben på en måndag:) Veckan kan inte bli annat än bra då juh!

Ses snart vännen. Ska bli härligt att få dega i solen med dig. Jag väntar här med sololjan i högsta hugg!
Kramar!

Ronja sa...

Kul att se vad du kör på för vikter. Har varit lite nyfiken på det faktiskt... =P Inga dåliga vikter det där för att vara så "liten"

Kul att de går bra för er i skogen. Shakira fick spåra ett märgben i helgen, glömde klöven innan jag åkte... =(

Vi ses på onsdag! Hoppas att du gillar onsdagar bättre än måndagar... ;o)

Stina Telhammer sa...

Hej vackra kvinna, du är nominerad på min blogg!