måndag 26 januari 2009

Mc mässan

Tiden springer iväg och jag känner att jorden snurrar lite fortare än mig själv just nu. Men antingen åker man med och leker eller står kvar och är inte med på karusellenturen som går just nu. Jag tror vi alla känner så här i bland och då behöver man tänka efter om det är rätt eller fel det man gör just nu.

I helgen var jag i Stockholm och hälsade på goda vänner. Vi hade en urmysig lördagkväll med tjejsnack och rosevin. Tack för en härlig och rolig kväll tjejer. I går var vi på mc mässan och tittade på ögongodis på två hjul. Jag går inte i köpestankar eftersom jag köpte en förra året. Det räcker gott och väl för mig med en 1000 kubikare. Att jag dessutom blev stannad av polisen förra året bara för att få frågan: -Hur kan en sådan liten tjej som du köra den här stora hojen? Efter att det hänt två gånger så blev jag inte så förvånad när jag fick frågan en tredje gång...
Sune från Vilhelmina (grym på att göra tricks på ett hjul) stod i montern med sin hoj. Han är en levande legend och så duktig. Fick provsitta i hojen så som han kör på den på bakhjulet. Helt galet som ni kan se på bilden!

Jag och Kansas har precis kommit in från en härlig timmas promenad i ett vitt Falun. Det är så vackert med all den vita snön och lappländskan i mig känner mig som hemma. Snart ska vi iväg till gymet och köra ett pass Må Bättre.

Kram

4 kommentarer:

Ronja sa...

Fler som besökte Stockholm i helgen alltså... Själv var jag på StripBootcamp där. Första i världshistorien. =)

Jossan sa...

Hi hi, vilken rolig bild.
Lyssna på hjärtat ditt tjejen så blir de nog bra=)
Ha en underbar dag.
Kramar från Umeå

Evalinda sa...

Fighterbabe, där ser man! Spännande.

Evalinda sa...

Jossan, hehe ja den ser helt sjuk ut. Du har så rätt ang hjärtat, men det blir helt plötsligt svårare när det kommer till en själv. KRAM