tisdag 13 januari 2009

Intensiva träningsdagar


Jag är så himlarns glad... Har fått förnyat kontrakt med Better Bodies!
Och i posten kom den här toppen om dagen, kan bli något annat än sugen att gå till gymet?


Träningen har varit intensiv den senaste veckan, kondition blandat med styrketräning. Efter benpasset igår kände jag mig helt slutkörd och jag inser att om jag ska hålla på så här och förmodligen tävling på G, jag måste fylla på med mer mat. Det är härligt att göra ökningar varje gång jag tränar och igår gjorde jag en 8 på 190 kg i benpressen. Tjooohooo, vad härligt det är när man är stark. Tack Carro på Må bättre för att vi fick träna trots att vi kom lite sent.

Må bättres nya träningslokaler och dom nya maskinerna gör träningen roligare än på många år! Jag har tränat i 19 år nu och kärleken till att lyfta skrot verkar hålla i sig.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till det förnyade kontraktet! Gött osså att kärleken ti metallen håller i sig med god pump... nu ere mat o sen sova, natti.

Anonym sa...

hejsan. har precis flyttat till falun och undrar om du har några planer på att bedriva coaching verksamhet? tänkte till ff-09

Jossan sa...

HALLOJ=)
Jag ville bara önska dig en superduper helg.
/Kramar från en liten tröttis som varit ute i skidspåren=)

Evalinda sa...

Helen, jag har hjälpt till när några tjejer har tävlat och tycker det är enormt inspirerande. Välkommen till Falun! Har du köpt kort på Må Bättre? Du är välkommen att maila mig evalindakarlsson@yahoo.se Kram Evalinda

Evalinda sa...

Jossan, goa du! Jag vet, man blir helt slut. Har åkt en mil på skidor idag och blev så trött att jag hoppade över skoteråkningen senare på em... Trevlig lördag! Kram

Anonym sa...

Hej!

Snygg rygg på fotot...när togs detta?
Kul att läsa din blogg och att träningen går bra.

kram kram

Anonym sa...

Vad ful du är!
Fatta du är anorektiskt...

Evalinda sa...

Tack Ullis! Den togs på nordiska mästerskapen. Kram

Evalinda sa...

Hej Anonym! Att gömma sig bakom en dator och skriva otrevliga saker utan ett namn är bara rädsla för saker man inte vet så mycket om. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag är väldigt långt från anorektisk.

Anonym sa...

Tja! hittade hit genom någon annans träningsblogg!
bra med träning och allt, och en verkligt sött ansikte. men lite för mycket kropp :( blir lite rädd, du har ju större biceps än vad jag har..och jag tränar en del också. fast bara för att må bra för rygg o mage o nacke o så..men men. go train!