söndag 11 januari 2009

God fortsättning

Att vara i Vilhelmina är verkligen mental avkoppling, ingen dator, mobilen fungerar så där och därför så måste jag bara koppla av. Det är underbart härligt när man väl kommer över den första tröskeln. Sen hann jag även med en antibiotikakur där uppe. Nu har jag väl ändå varit sjuk klart ;o)
Planerna att åka längdskidor och träna på det jätte fina gymet som heter Bodycenter i Vilhelmina gick nästan om stöpet. Men jag hann med ett pass på Vilhelminas gym som en eldsjälskvinna, Katarina driver. Dessutom har dom en liten butik med enbart GASP och Better Bodies kläder. Jag blir verkligen stolt.
http://www.bodycenter.se/start.php

Jag och Jonas har haft en riktigt sportig/frilufshelg med längdåkning i fredagskväll på 8 km och i går 2 timmar på långfärdsskridskor igår. Kansas hängde givetvis med och han var så avslappnad i går efter vår långa tur på isen här i Falun.
Snart väntar ett gympass på Må bättre. Sambon har nämligen köpt kort på Må bättre så nu har jag fått en träningspartner igen. Heja excentrisk träning! Nu ska det byggas mer muskler.

God fortsättning till alla er!

KRAM

5 kommentarer:

Erika sa...

Underbart att höra att du fått en ny träningspolare! Kör inte slut på honom helt bara:) Ser fram emot att få komma hem och köra med dig i sommar vännen! Puss o kram! (ps.nu har jag enbart min spanska mob. skickar dig nummret.ds)

Anonym sa...

vi vill se bilder.

Evalinda sa...

Ja, det är roligt att han kommit i gång igen. Nej jag ska ta det lugnt med honom, i allafall 2 dagar till ;o)
Ok skicka nr så jag kan smsa dig. Du kommer att älska det nya gymet. Puss

Evalinda sa...

Anonym, ibland fungerar inte bilduppladdningen som det ska. Men jag försöker ta med en bild varje gång jag skriver. Tack för feedbacken. Ha det gott! Evalinda

Jossan sa...

Det är så skönt att få träna utomhus, man mår så himla bra av de=)
Ha en underbar dag tjejen.
Kram Jossan