lördag 13 december 2008

Inspiration

Kom hem från en underbar helg i Göteborg med massor av inspiration! Better Bodies monter med alla härliga profiler, underbart startfält i bodyfitness och coachande av lilla Erika som var lugn som en filbunke.
Vi fick bo hos Jörgen och Gabriella (Garbriella var inte hemma utan var i väg och tävlade i Usa).
På söndagmorgon fick vi en fantastisk nyhet. Gabriella kom 3 i både veteran och den öppna klassen. GRATTIS tjejen. Jag är så glad för din skull. Och du peppar mig att åka över och tävla där med.
Åsa och Annie tog hem segrarna i bodyfitness och det var riktigt roligt att det blev rättvist. Annie hade lånat bikinin av Cici som även jag lånade när jag vann nordiska och som Cici hade när hon kom 2 på VM. Den är magsik....

Precis påfylld med inspiration och laddad till tusen så får jag nässelfeber. Har precis kommit från akuten med 39 i feber och en klia som inte går att låta bli... Nu har det hållit på nästan en vecka så jag får lov att ta det lugnt tills kroppen okeyar igen. Men oj så jag längtar.

Har lite roliga saker på gång också. Men mer än så kan jag inte säga.

Kram på er.

7 kommentarer:

Jossan sa...

Krya på dig tjejen.
Skickar lite energi till dig så du fort blir frisk=)

Kram Jossan

Lina Sirén sa...

Krya på dig sötis!
En massa lussekramar till dig ;o)

Anonym sa...

Hej tjejen!
Jätteroligt att träffa dig på mässan!:) Inte alltid man hinner prata så mkt på tävlingarna, antingen så tävlar man själv eller så coachar man och är då helt mitt uppe i sitt.
Kram, kram.

Evalinda sa...

Jossan och Lina, tack så mycket. ni anar inte hur mycket det betyder för mig. Kram

Evalinda sa...

Helene, detsamma! Det är så tight med tid när man ses men nu hann vi allafall säga hej ordentligt. En rolig sak som jag måste berätta för dig: Erika min adept tycker att du är så fantastiskt fin. Kram

Evalinda sa...

Helene, detsamma! Det är så tight med tid när man ses men nu hann vi allafall säga hej ordentligt. En rolig sak som jag måste berätta för dig: Erika min adept tycker att du är så fantastiskt fin. Kram

Anonym sa...

Vad roligt att höra!:)
Hon e jättefin hon med, har tom följt hennes blogg lite grann.;)
Krya på dig stackare, lider med dig. Har själv legat i magsjuka och tokförkylning när jag kom hem från Gtbg.
Kram!