onsdag 17 december 2008

Lycka!





















Jag är så euforisk att jag inte ens kan sova, även om jag nog skulle kunna. Det är så underbart att klådan har släppt och jag känner mig som ett barn på julafton. Nu ska jag försöka behålla den här underbara känslan, att få vara frisk betyder så oerhört mycket och att må bra fysiskt!

Nu sitter jag och toklängtar tills jag är ok nog att gå till gymet och börja träna igen. Det ska bli så vanvettigt roligt att få köra igen. Det är nog troligen så att jag är äktenskapskär i gymträning.




























Må bättre i Falun ska öppna i nya lokaler med nya maskiner. Det ser jag verkligen framemot. Öppettiderna kommer att vara ännu bättre eftersom det finns möjlighet att komma in med sitt kort även när rec är obemannad. Det här är ett riktigt uppryck och inte minst dom nya technogym maskinerna kommer att användas flitigt. Känner redan hur motivationen pyr där inne.

Mailade med S från loaded cup i Danmark. Och jag är direktnominerad dit pga att jag vann nordiska förra året. Det känns lite lockande. Tävlingen är i april i danmark. Då skulle jag kunna köra Varberg också... Men nu lovar jag inte något utan tänker i skrift.




Mitt i mitt lyckorus så vill jag ge några ord till underbara människor i fitnessvärlden:


Lina J strålar och har en underbar ram

Annika W du brinner och ger så fantastiskt mycket till branschen, hoppas dom ser det...

Erika min kära vän, lugn som en storhet och vacker.

Pia J sprudlar av energi och är rakt igenom ärlig

Gabriella Kvinnlig och jordnära barfotatjej. Vad du än tror vid först anblicken så har du förmodligen fel första intryck av henne.

Maria, Varm och stark, uttrycket att tala gott om andra skadar inte din egen tunga är så härligt.

Linda-Marie, norrländska, behövs det sägas mer ;o)

Cicci, varm och vacker

Åsa H, superkvinnan mer ord behövs inte...

Annie, välsvarvad

Carina I. FMF och timglasformad.

Maria A, struktur och grace

Lisa, snygg trevlig och en kämpe

Anna L, fighterbabe i snygg förpackning



Ni är så många fler så det kommer fler inlägg om det här!


Euforikramar

13 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Naew, tack raring!
Härligt att höra att du mår bra!!! Och att tävlingssuget är tillbaka ;o) Då kanske vi möts på scenen i Varberg, det hade varit hur coolt som helst!
Kraaam!

Erika sa...

Gulledig! Du är bara för underbar vännen.. Ta hand om dig nu och håll dig frisk. Tack för dina fina ord-dem värmer. Puss o kram

Evalinda sa...

Lina, ja det hade varit jätte kul men som sagt inte löften ännu. Och som du säger, det ska vara roligt att tävla. Kramisar Evalinda ps ska bara komma igång med träningen igen, men efter antibiotikan så...ds

Evalinda sa...

Erika, jag är bara helt ärlig och menar det jag skriver. Puss på dig med min kära vän.

Anonym sa...

Kul att du är tävlingssugen igen! Kanske kan sjukdom vara bra igen...om det ger motivation till att träna? :) Ibland behöver man sig en tankeställare för att inser hur bra det är att "bara" var frisk...

Kul om du tävlar tycker jag! I år var det ju inga av "de gamla rutinerade" med på sm mer än jag då....som bara tävlat i fem år...
:)

Loaded är en kul tävling det också! Den kan jag rekommendera!

Kör hårt på nya gymmet så ses vi säkert i Varberg! (längtar till vår o ljus...)

O god jul o gott nytt år förresten!

Maria A

ps. tack för de fina orden :)

Anonym sa...

Tack solstrålen min:-) ja vi Norrlänningar är ett släkte för sig;-) Tack för dina peppande ord under min diet...det känns att jobba i motvind....men som sagt man är ju från Lappland! Ha nu en riktigt underbar jul & ett härligt Gott Nytt År om vi nite hörs något innan:-O Puss & Kram

Annika Kornelia sa...

Men kär underbara vackra kvinna, här tittar jag in och får se att du varit/är sjuk, usch och fy, inte alls kul. Skönt det börja vända i alla fall, så du är på G till julefirande m.m. Och du...STORA härliga GOA kramar till dig för dina jättefina ord, du gör mig såååå glad :). Vi hörs inom kort. Hälsa hem. Kram-kram-kram, fina,fina du. /// Din vän Annika

Annika Kornelia sa...

God Jul & Gott Nytt År från oss till Er! Kram

Anonym sa...

Hej tjejen. Glad att du är frisk igen!! Glöm inte det där jag sa om team.. Å säg till om du behöver min Coach hjälp ;o) OK!!
Kraaam

Anonym sa...

Glömde... /Lübeck :o)

Fia sa...

Härligt att se att du mår bra igen! :)

God Jul & Gott Nytt År! *KRAMAR*

Jossan sa...

Ville bara önska dig en godjul tjejen. Stor varm kram från hjärtat.
Hoppas du är helt frisk nu.

Kramis från en liten förskyld typ i norr=)

Evalinda sa...

Tack för alla härliga kommentarer! Ni är så underbara. God fortsättning på er! Kram