måndag 3 november 2008

Halloween

Min sambo var verkligen i sitt esse i lördags när vi var på fest. Maskerad var temat och alla hade verkligen lagt manken till. Riktigt kul. Ingen kunde lista ut vem den där konstiga gorillan var.... Min sambo alltså. Festen var riktigt bra arrangerad med mycket detaljrikedom. Det imponerade verkligen på mig!


Det har varit en träningsfri helg med undantaget för långa härliga snöpromenader med lampan på. Kansas är lite orolig nu i löptider och har det allmänt jobbigt. Står vid dörren och piper och vill ut hela tiden. Bara för att lukta på olika, ja ni förstår säkert. Jaha då var det dags att gå ut igen.


Kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra seriöst att köpa en hel dräkt för att gå på party på halloween :)

Man brukar alltid komma på det i sista sekunden att jag måste ju ha något på mig med :P

Fia sa...

Visst är det galet kul med såna fester då ALLA verkligen klär ut sig!? :D

Tack för ditt grattis i min blogg sötis! *KRAM PÅ DIG*

Evalinda sa...

Catarina, jag vet! Han gillar verkligen det här med att klä ut sig och går alltid in för uppgiften.
Fia, ja det var verkligen imponerande hur människor lagt mankenn till. Klart det är grattis Fia! Jag skulle önska mig samma sak nu faktiskt ;o)