fredag 27 juni 2008

www.traningsprofilen.se



I går tränade jag och Erika på lugnet. Var ett ok pass för ryggen även om jag kände mig lite yr tidvis. Med närmare eftertanke så hade jag ätit för dåligt generellt under dagen. Men jag gjorde 11 chins i allafall med brett tag, så det får jag väl vara nöjd med tanke på matintaget.


Erika körde på hårt som vanligt och är verkligen en super talang. Har rätt inställning och har många år framför sig.
Sen var det dags för hundkurs, lydnad 1 och dessutom avslutning. Kansas har varit så duktig under de gångerna han har varit med. Men som stolt matte precis innan kursen så fick jag... Det var en tik som precis hade löpt (eller tom löpte tror jag) för olydigare hund har jag knappt varit med om. Han struntade fullständigt i mig och hon var det enda som han brydde sig om. Hans vanliga motivation när det gäller köttbullar och leverpastej var som bortblåst...
Bilder lägger jag upp i morgon från kursen.
En kul grej är att jag ligger som månadens profil på www.traningsprofilen.se
Ha det bäst!

3 kommentarer:

Anna sa...

ej

Hittade din sida av en ren slump för ett tag sedan och nu är jag fast:-) Väldigt bra sida!! Jo jag har en liten fundering till dig som är en etablerad profil inom fitnessbranchen, hjälper du folk som vill tävla och vad tar du i så fall? Det är så att jag bor i Lund och här nere är det ont om duktiga fitnesstjejer, inom Body Fitness. Jag har funderingar på att ställa upp i december men bara om jag möjligheten att få hjälp från någon som verkligen vet vad de sysslar med. Naturligtvis är jag medveten om att jag kanske inte har den muskelbyggnad som krävas men jag har styrketränat seriöst i snart 2 år så jag hoppas att jag har byggt på mig lite i alla fall;-)

Vore väldigt tacksam för ditt svar

Mvh Anna

Ronja sa...

Hej!

Kul att du skaffat en blogg. Något jag kommer läsa och inspireras av! =) Mvh Ronja www.metrobloggen.se/traning

Evalinda sa...

Anna, jag har skrivit en kommentar hos dig.

Ronja, vad kul om jag kan inspirera dig. Denna blogg kommer att handla om mycket runt omkring också. Men så är jag, mitt liv fylls av olika saker och jag hoppas även det kan få dig att blicka framåt och se dig själv som målbild.