måndag 23 juni 2008

Back in business

Med nästan 14 dagar utan träning så har en vecka passerat och jag hann köra igenom hela kroppen. Skönt att få lite rutin igen. Vila i all ära men det är rutinen som gör att man växer.
Enda passet som jag körde på min resa i Indinen (se bild ovan) var i Dehli sista dagen. Helt ok gym på det lyxigaste hotell jag bott på. Jag och Kats, en av mina bästa vänner, behövde knappt lyfta vikterna själva ;o)
Jag och Erika, min kompis och "klient" körde ett bra benpass i går på måbättre. Hon är rackarns stark och jag har höga förhoppningar på henne. Men granny, jag alltså, har inte gett upp ännu. Nej jag vill nog upp på scenen igen fler gånger. När ska jag bestämma så snart axeln är ok. Vilan gav den paus och återhämtning, har inte varit så här bra på ett par månader.
No pain no gain.
Ha det bäst!

3 kommentarer:

Erika sa...

Vad go du är! Du är inte så svag du heller! Liten men stark!!Ses i kväll:) Kram/ Erika

Lina Sirén sa...

Vilken fin form du är i! Har du några tävlingsplaner framöver? Hoppas få se dig på scenen snart igen :o)
Kram kram

FitnessDesi sa...

Hej! Vad glad jag blir som hittat till din blogg! Har lite funderingar kring det här med tävling eftersom jag själv planerar att tävla i amatörtävlingen i lund i dec. (Dec- cupen) och då i AF. Jag börjar min diet v.31, och har ganska bra koll på första fasen..men lite frågor kring sista delen då det gäller att fylla och tömma. Finns det möjlighet att få råd och tips av dig? Vad kostar det/ går det att ha dig som stående internet-coach? :)
Mvh Desi