måndag 23 juni 2008

Peptalk oh indisk middag





Som studentpresent så gav jag Erika en middag på en Indisk restaurang i kväll och vi pratade tävlingsförberedelser. Ska skriva ett inlägg om bara det en dag. Allt man behöver köpa till en tävling är "mängda" första gången. Man bör räkna med ungefär minst 6000:- vid första gången man ska tävla.

Erika frågade mig om när min form hade varit som allra bäst... Hårdast var jag nog på EM 2006 (se bild), för hård enligt domarna men ska jag vara helt ärlig så skulle jag personligen välja snäppet för hård än snäppet för mjuk. Men det är ju som sagt inte hårdast som vinner.

Hade vilodag från gymet idag eftersom jag körde ben igår. Men i morgon blir det axlar, triceps och mage. Som vanligt så tog jag den härliga promenaden efter jobbet med Kansas. Skönt med frisk skogsluft efter en dag på kontoret.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej,

Vad kul att du bloggar och redan har hittat min blogg! Du är en av de jag gillar att läsa och följa om i träning och tävlingsamanhang så kommer besöka den här bloggen fler gånger :)

/Sid

Evalinda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.