tisdag 24 juni 2008

Bilder Indien och små tips
















Det hela började med en bröllopsinbjudan till Indien, nej jag gifte mig inte. Så var det bestämt inom ett par dagar att vi skulle åka: Jag, Katta och hennes bror. 3 juni bar det i väg till Mumbai och inrikesflyg till Goa. Vad jag än trodde om Indien så hade jag fel! Trodde det skulle var skitigt, fattigt och att vi skulle bli magsjuka. I stället tyckte jag Indien var underbart, god mat, trevliga människor och ett riktigt vackert land. Till råga på allt så var det fantastiskt billigt.
Saker du inte får missa:













Ok, jag vet ska vara en förebild och inte dricka eller äta dåligt. Men jag är också en livsnjutare! Indien hade en riktigt god öl och dessutom kan jag tipsa om flygbolaget som bär samma namn. WOW! Det bästa jag åkt med någonsin, god mat, nya flygplan, serviceinriktad personal.



Alcogel är ett måste och använd gärna mycket och ofta. Då slipper du magproblem!





Bo vid Backwater som är asiens största insjö och åk på en dygnstur i kanalerna där. Otroligt fridfullt och vackert.

De fantastiska stränderna i Kerala, omr längst ner i sydvästra Indien.




6 kommentarer:

Erika sa...

Det där såg juh inte helt fel ut! Förstår varför du gillar Indien så mkt:) Ha en bra dag vännen! Kram/Erika

Linda sa...

Åhh va underbart det ser ut!! Kul med en blogg, det blir liksom mer uppdateringar då!! *ler* Länka gärna till min blogg oxå, eller ta bort hemsidan.. :) Välj själv.. Stooor kraaaam

Evalinda sa...

Erika: Och du hade verkligen älskat maten!
Linda: Så klart jag ska (blir nog i kväll), du kan få ha med båda också;o) Kram till er båda.

Sara Broms sa...

Hej Tjejen!! Va kul att du har en ny blogg=)& kul att du länkar till mej=)=) Ja ska länka till dej på min sida! Va stor & fin vovven blivit=) När e nästa utställning för han då?? Ha de toppen Kramar!! Sara

Fia sa...

Indien låter intressant tycker jag o efter den berättelsen o dina fina bilder kanske det vore en idé att spåna vidare på?

*KRAMAR*

Anna sa...

Hej

Hittade din sida av en ren slump för ett tag sedan och nu är jag fast:-) Väldigt bra sida!! Jo jag har en liten fundering till dig som är en etablerad profil inom fitnessbranchen, hjälper du folk som vill tävla och vad tar du i så fall? Det är så att jag bor i Lund och här nere är det ont om duktiga fitnesstjejer, inom Body Fitness. Jag har funderingar på att ställa upp i december men bara om jag möjligheten att få hjälp från någon som verkligen vet vad de sysslar med. Naturligtvis är jag medveten om att jag kanske inte har den muskelbyggnad som krävas men jag har styrketränat seriöst i snart 2 år så jag hoppas att jag har byggt på mig lite i alla fall;-)

Vore väldigt tacksam för ditt svar

Mvh Anna