torsdag 9 oktober 2008

Omställning

Just nu känns mitt liv lite rörigt. Jag har nu börjat som kundansvarig på Manpower dalarna och sitter en hel del i bilen och får chansen att besöka jätte många trevliga företag och människor. Den delen känns jätte bra. Sen har jag rutinerna som inte har satt sig. Jag är van att äta regelbundet och träna på lunchen. Nu har jag bilen som kontor och får hitta nya vägar. Men det löser sig med tiden när jag väl hittar gymmen där ute och matställen som har bra mat. En liten kyl och micro i bilen skulle inte vara fel för oss människor i branschen, haha.

Vad roligt det var med SM och titta på alla tävlande. Jag trodde att jag skulle bli enormt sugen på att tävla men kände inte så. Det var skönt. Jag blev ju lite bränd efter Nordiska... Svårt att gå vidare efter det, men jag vill absolut tävla igen. Men just nu är det inte aktuellt. Det krävs hårdare träning än det jag gör just nu isåfall. Dessutom behöver jag ett team att köra för!
Tack till alla er som gjorde min SM helg super trevlig!

KRAM och ha det bäst!

5 kommentarer:

Jossan sa...

Hej tjejen

Jag tänkte oxå att..-undra om jag kommer bli sugen på att köra nästa år nu när jag är nere..
Men icke.. jag blir bara pepp på att träna hårt och förbättra min fysik ännu mera. Tycker de e skönt att inte behöva gå på diet utan jag trivs väldigt bra med att "bara" träna för att må bra och ha så roligt som möjligt, sen är lilla jag ingen scenmänniska=) Men de är imponerande att sitta och titta på alla..man vet vad som krävs och alla som ställer sig på scen har gjort ett jätte jobb och ska vara super stolta oavsett placering att de TÖRS! För de är många som sitter i publiken och "dömmer" men skulle aldrig på världskartan sätta sin fot på scenen pga de inte vågar.

Kul att du såg att vi vann på fitness day, klart vi gjorde de..vi var ju ett bra team, trots väder och vind..dessutom hade vi ju sveriges snyggaste korta fitness tjej..kan liksom inte bli nått annat än vinst!!=)

Roligt att träffas på SM, fin som vanligt!

Ta hand om dig och "familjen" lev och må!

Kramar från mig

Anonym sa...

Måste bara tacka dig för dina varma ord och kramar på SM..du ska veta att det betyder enormt mycket:-) Du är som vanligt otroligt vacker:-) och omtänksam! BAMSEKRAM Linda-Marie ( Dorotea )

Evalinda sa...

Jossan, visst är det skönt att känna så? Härligt! Vi tränar på och kan förhoppningsvis inspirera andra att även göra det fortsättningsvis. Du är så go, det var så kul att ses igen. Nästa gång jag kommer till Umeå så hör jag av mig till dig. Så kanske vi kan köra ett pass. Kram

Evalinda sa...

Linda-Marie, jag menade vad jag sa! Det ska bli så roligt att följa dig framöver. Jag vet hur det är att kämpa i motvind, men jag ger mig aldrig och jag vet hur du är som lappländska, likadan!!! Som du kanske märker... hihi. Kram på dig!

Anonym sa...

du som jobbar på ett sådant ställe, kan du inte ge mig ett jobb? =)