fredag 17 oktober 2008

Äntligen fredag!

Det är inte någon enkel utmaning jag gett mig in på, men det är såååå roligt på samma gång. Men sista veckan har jag jobbat dygnet runt. Jag tom drömmer om jobbet på nätterna.
Nu behöver jag träningen mer än någonsin. Det är underbart när ens mentala ligger på en puls på 200 och kroppen på 60 att gå och köra ur kroppen ordentligt. Har hunnit köra igenom överkroppen och i morgon är det bendag. I går körde jag rygg på Atlantum och orkade med 12 chins. Det var ett tag sen jag orkade mer än 10 eftersom jag blivit lite tyngre...
Förra helgen var riktigt rolig. Tittade på fotboll och umgicks med goda vänner. På lördagen fick jag möjlighet att äta lunch med Ove Rytter och familj. Jag fick världens energikick av deras livliga energi. Underbart! Ni vet ibland är livet bara sådär underbart härligt och man känner att det är bara är till för att njutas. Precis så var förra helgen. Jag ville bara stoppa tiden och njuta dubbelt av varje sekund.
Längtar efter värmen nu och snart är det dags för den andra resan i höst, Indien igen. Goa blir det tillsammans med Katta. Den här gången ska vi testa yoga och jag måste gå till lokala gymet också. Det brukar vara en fantastisk upplevelse i asien...
Kram på er och ha en underbar helg!

4 kommentarer:

Lina Sirén sa...

Ååhh, låter hur härligt som helst! Vilken underbar bild!
Ta hand om dig vännen och njut av livet!
Kram

Anonym sa...

Sååååå söööt! Du e så fin baby!

Anonym sa...

en sydamerikansk apa i asien. ;)

Anonym sa...

Härlig bild!Ha det nu så himla bra i indien!Kramisar Kattis